Sizden Gelenler

Canım Acıyor

naptım ki ben hayata ne die bu güçsüz vücudumla kaldıramıcaım şeler çıkartıp önüme canımı yakıo her sfernde bu yaşımda bu kdr acıtıo canımı..yüreimi..klbmi.. dayanmaya gücüm kalmadı. Askm canım acıyo bu küçücük yüreime ağır gelio kelimelrn güçlü olucm ağlamicm diorum kndime… dayanamıyorum.. bencil olduumu sölüosun..benmiyim bencil o kdr çok şey yaptım haketmediin halde.. nolursa olsun affetdiim içn mi bencilim seni anlamıyorum düşnmüyorum dimi..ben hep senin gözünde bencildim.ama bak ne haldeym kimin için susuyorum hala ne için dayandım bu olanlara ne için. yüz defa bin defa söledim… ya ben anlatamadım ya sen anlamak istemedin. belkide seni bırakamayacaımı bildiğin için böle devam etti..haklısın sen bundan emindin.. ben hep baş tacı ettim mutlu olmanı isterken zulüm gören km? ben! hata bendeydi. ağzım tutuluo..söylecek bişey bulamıorum! sen kendin bile bulamıosun ki. sözlerin sahte..verdiiin sözleri yine tutamadın. 

HİÇ Bİ KELİMEM,TEK DAMLA GÖZYAŞIM BİLE YER ETMEMİŞ Kİ AKLINDA.. dewam ettin.umursamadan.nie bu kdr anlamsız önemsiz gözyaşlarım üzüntülerm senin içn? ne bekliyosun hala benden… canımı? görmüyomusun? hergün bitiorum..ölüorum! gözlerine baktıım her an birsürü şey geçio aklımdn.. eskiler..yaşadıklarım..senin ne yaşadıın.. bana dokunman bile canımdan can koparıyolr sanki. kim acaba?kimle aldattı beni?bana tercih ettii aşkıma ihanet ettiği kim? bununla yaşamak çok zor aşkm her sabah uyandıımda gülümsemek yerine bi endişe içimde acaba bgnmü hayatımın o lanet günü? Bgnmü btcek herşy.? bir yalan daha eklencekmi aşkımıza? acaba bgnmü vazgeçişlerimzn vakti? sonra iki damla gözyaşı.. ewt..bugndü senelerimz içinde yaşadııım yaşattıgın 3. ihanet.. bununla yaşamak hiç kolay deil fth.. ayrılsak ne deişcek..2 kat acısını yaşıcam yüreimde.. içim acıyo,her kelimen delip geçiyor yüreimi,sevgimi grurumu eziyor her gidişin.. yıpranışlarımla..üzntülermle..gözyaşmla.. ve elimde sewgnle kalıyorum.. hiç mi bişeye hakkım yok bnm.. bnim olanı başkasıyla paylaşmak istememem suçmu?bumu senin canını yakan? ama sen bendekileri başkasıyla paylaştın! sözlermi..dediklermi..şarkılarmı..en önemlisi kendni paylaştın.. ne kdr masumdu aşkımz..benim olan herşei kirlettin.. ben seni sevmekten deil seni affetmekten yoruldm! naptım ben diorm kendme naptııımm..gurur mu kaldı bende.. afetmedim seni afetmicem..güvenmiyorum hep ben çabaladım..sen güvendrceksin sen afettrceksin..btn yükü sana bırakıorm.. kabul? senden çok şey istemedim ben biraz mutluluk. aşka inancım kalmadı..biti..tükettin. benden artık bişi bekleme..sana verecek ne bi aşkım..ne huzurum.ne mutluluuum..ne sabrım..nede tekrar başlıyacak gücüm kaldı.. kendmi güçlü bilirdim ben..kolumu kaldırck halim yok..ne kdr mutluyum gülüorm eğleniyorum dmi dışardan…içimi bi görsen aşkm.yardımcı ol biraz bana. artık vazgeçtim… ama senden deil seni sevmekten diil. birşyler istemekten,mutluluu beklemektn vazgeçtm..tükendim senleyken sensizlikten.. bi çıkış yolum yok..kaldım kollarında yine gururumu çiniyerek..sözüne yine güvenerek..hatanın en büyünü yine yapıorm..pişman olmak istemıorm. çabalıyorum..çabalıcam..senin için diil..kendim için.. şimdi.. buyur! hayat senin.

2 Yorum

  • müge

    Bu hayataa ailenden baska hiç kimse degerli değill kendinden anandan babandan baskasıı ayakk bunu bilr bunu sölerim bu zamana kadar hep güwendimm yanıldım yıkıldımm artık hiç kimseye güwencim kalmadıı yazık verdiğim degerlere cok sevdim cokk güwendimm ama aldatılmısımm arkamdan neler neler cevrilmiş yineden ben onun mutlu olmasını istıorum umarım mutlu olurr :(:(

  • irem

    bu yazı gerçktn yaşanmıştır arkadaslar:-
    haklısn kmsye değer vermemen lazm ailenden başka..ama yine kendme yenik düştüm >:(

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.