Krizantem Misali

“Dudaktan Kalbe..”

"Dudakta aşk, kalpte acı… Aşka inanmayan bir adamın hazin sonu… Reşat Nuri Güntekin’in unutulmaz eseri ‘Dudaktan Kalbe’ Show TV ekranlarında başlıyor. Burak Hakkı ile Aslı Tandoğan’ın rol alacağı dizide birbirinden ünlü isimler de yer alıyor. Yönetmenliğini Andaç Haznedaroğlu’nun yaptığı, senaryo yazarlığını Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu’nun üstlendiği günümüze uyarlanan ‘Dudaktan Kalbe ‘ romanı izleyicisiyle buluşmak için gün sayıyor. Unutulmayan bir aşk hikâyesinin canlandırıldığı ‘Dudaktan Kalbe’ de aşka inanmayan, aşkın dudaktan kalbe inmeyeceğine inanan bir erkek ile aşk olmadan asla diyen bir kadının öyküsü anlatılıyor. Bu dizide kendinizi bulacak, derinlerinizde sakladığınız gerçekler ile yüzleşeceksiniz.

Günümüz kadın ve erkeğinden çok uzak, özlenen bir aşk hikâyesi ile ‘Dudaktan Kalbe’ vazgeçilmeziniz olacak ve hiç kaçırmadan izleyeceksiniz. Bir kadının sevdiği adamı, sevilmediğine inanarak terk ederken yüreğindeki acıyı siz de yaşayacak, adeta Lamia ile birlikte gözyaşı dökeceksiniz. Ve bir adamın ‘Aşk yok’ diye inat ettiği hayatını nasıl mahvettiğine tanık olacaksınız.Siz de kendinizi sorgulayacaksınız. ‘Aşk dudakta mı kalpte mi?’ bu soruyu çok kez kendinize soracak ve cevabını arayacaksınız."

Diye bahsediliyor dizi hakkında. Ne yalan söyleyeyim oldukça etkileyici görünüyor. Kaliteli dizilerden mahrum kalmışken, bir umut ışığı sanki. Tuğba Özay’ın mahkeme günlüğünden, Hülya Avşar’ın selüitlerinden, kendilerini yakalanmış pozuna sokan bikinili – bikinisiz ünlülerden sıkılanlar için iyi bir adres sanki. Şimdilik beklemedeyiz, hakkındaki yorumlarımı diziyi seyrettikçe yapacağımdan kuşkunuz olmasın. (:

Şarkının tamamı eklendi..

96 Yorum

  • ..GöLgE..

    Kompozisyon yazamadığım ortaokul yıllarında hangi akla hizmet bilemiyorum üstadım ama gidip bu kitabı almıştım. Bence kitabın ismi bu seçimde etkili olmuştu s: Beden ve zihinsel gelişimi etkileyen bölümleri vardı zamanında. Şimdi olağan olaylar oldu bunlar.

    İşte öyle (:

  • ANGEL

    ben cok begendım diziyi,bir dizide aşk olmazsa dizi seyredılmıyo reytın almıyor.bu dizi çok guzel etkileyici ama ayrıca başrole burak hakkı çok yakışmış 😉 inşallah devam eder bu diziyi herkese tavsiye ederım…

  • tutsak

    ortaokuL yıLLarında okuyanLardanım bende
    ama sonunu getirememiştim sanırım :S
    cok başarıLı giden bir dizi(şimdiLik)
    umarım devamı da güzeL geLir

  • bahar

    bu siteye girince aşık olasım geldi 😛 insanın elinde değil yanında sol yanında hep birini gormek istiyoooo.e beni aşka getirdiniz

  • özlem

    gerçekten çok güsel sanki yaşıyomuşş gibi çok gerçekçi bu dizide emeği olan herkezi tebrik ediyorumm

  • mahmut yıldız

    bence çok sacma bir filim kusura bakmayın ama hatırla sevgili filimine özenerek yapmışsınız her sahnesi onu hatırlatıyor .fazla özenti iyi değil baymış bir dizi üstelik o lamiya karakterinin bu kadar ödlek bir tavır içerisine girmesini hiç beğenmedim .giydiğiniz köy yada çocuk elbisesini çıkarıp daha güzel bir şey giyerseniz daha güzel yakışır bence ona .tek kelimeyle dizinizi tutmadım.çok alaturga ne kadar uğraşsanızda hatırla sevgili filimi gibi muhteşem olamaz bys

  • umut

    ya bu dizi çok süper bir dizi ya yaşım 14 olmasına rağmen adeta aşığıyım ama tabbi hatırla sevgiliden sonra neyse zaten reşat nuri günbtekin bir kitap yaptımı yapıyor kardeşim keşke günümüzdede böyle yazarlar olsa diye düşünüyorum bu adam bir harika okuduğum eserleri arasında yaprak dökümü,çalıkuşu,dudaktan kalbe,bir dehşet bu arada yaprak dökümünü, dudaktan kalbeyi, menekşe ile halili bize tanıtan AY YAPIMA sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum…

  • songül

    aşkim benim ya kenanım keşke aslı tandoğan yerine ben oynasam seni sewiyorummmmm kenan benimle evlen aşkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim aşik oldum sana…

  • esin

    bence süper bi dizi kitabını arıyorum
    çok beğenerek izliyor lamia ve hüseyin kenanı birbirine çok yakıştırıyorum cavidandan ise herkes gibi nefret ediyorum 🙁

  • büşra

    ben hayatımda bu kadar muhteşem bir dizi 2. defa gördüm.süper bişeyy yaa normalde dizi pek izlemem ama bu dizi bambaşka insan seyrettikçe aşık olası geliyor…

  • elmira

    selam ben irandan yaziyurum garcektan bu dizi muhtesham harikaaa ben bu gune dek oyle bir dizi gormedim ltfan bana yardimci olun gece nin huznu sharkisini istiyorum bana meil atin

  • sibel

    ben bu diziye asik oldum okadar süper ki sanki gercekgibi ama lütfen kenan ölmesin sonunda besbur dilsiniki kitabin aynisini yapmiya dimi desdirin lütfen
    ayrica oyuncularida süper basarilar

  • lmş

    kenana aşığım bayılıyorm harika yaw lamiada tbi ama kenan allahımm cavidanla nimete gıcığım hele cavidana adama yapıştı ayrılmıyo kenanın besteleri süper yani toygar ışıklının hele leylanın çiçeği attığı sahnenin müziği insanı ağlatıyo aşığım kenana dzi çok başarılı ama bitmesinnnnn kitaptaki kenan intr ediyo ama buda yaprak dökümü gibi kitaba bağımsız olursa belki kavuşurlar lamiayı svyorum ama çok salak davranıyo kendini feda ediyo kenan da bazen çok bencil hayatımda gördüğüm en etkileyici film diyebilirim ben gece gündüz gecenin hüzmü ve beğendiğim şarkılarını dinliyorum tavsiye etmem bende bağımlılık yaratıyo byyy

  • dıdem

    bu sarkı yapılan butun sarkıları alt edebılır ufak bı reklamla ve aynı zamnda yıne bu sarkı gerek ısmı ve gerek yumusaklıgı saflıgıyla dızıyle butun halındedr bu guven karsısında ne dene bılırkı buram buram ask kokuyor bıde ındıre bılsem

  • dıdem

    bu sarkıyı soyleyen kım bılmıyorum ama ben galıba ona asık oldum super supr dızıyı ızlemeyen sate kesın ne kıtaptan ne kalıteden anlmıodur

  • dıdem

    aşk acısı ınsanı yok eder helede boyle zamnada bu sarkıyla alevlenır adeta gece ve huzun dıor yorgunluk dıor ve bırde ahhh cekıor sankı oda bızden bırı gıbı evt zamansız huzunler bu yuzden huzundur adı bıravo ne dıyım dılımden dusumuor bu sarkı bana mazıyı anlatıor bu dızıde herkesten bı pay var demıama

  • bUrCu_

    bu duzuyi o kadar cok begenerek izliyorumki bir an once carsamba gunun gelmesini bekliyorum buradaki tum turkler cok begenerek izliyorlar ben en cok Lamia’yi begeniyorum hastasiyim onun cok guzel gozlerinin hastayimya o renkte lens aldim neyse ayrica gecenin huznunu dinledigimde keman sesi beni o kadar etkilediki keman dersleri almaya basladim ve ilk caldigim sarki Gecenin Huznu oldu simdi Huseyin Kenan’in Lamia icin besteledigi yeni muzigi calabilmek icin ugrasiyorum neyse Hollanda’daki Turklerden selamlar ……..

  • esin

    KIM NE DERSE DESIN BU DIZI HAKKINA..LUTFEN YARIM BIRAKMAYIN. COOOOOOKKK GUZEL OLMUSS. HER BOLUMUNDE GOZYASLARIM AKIYOR. KENDIMI TUTAMIYORUM. EN SONUNDA GERCEKLERE YONELIK BIR DIZI. BAZEN KENDIMI BULUYORUM BU DIZIDE,

    TEBRIK EDERIM.

  • özlem korkmaz

    oyuncu kalıtesıne ve müziklerıne hayranım.seyrıne doyamadığim bı dızı.lamıayı öle anlıorum kı bu aşkın ta kendısını yaşadım.kız ilk bölümden bu yana ağlıyor.hergun ağlayamaz denılıyor.ama ınanın hergun ağlıyor ınsan.umarım kavuşurlar.ve kenanın peşindekı kadınlara on bın çeker lamia o sade halıyle.manyak bı kız aslı tandoğan manyağınım.kalbim vucüdum senle.bıtanemm

  • NALAN KARAKUS

    selam ben almanyadan nalan bu diziyi basindan beri takip ediyorum cok güzel ya sakin kitapdaki gibi kötü bitmesin yani kenanla lamia kavusun mutlu olsunlar yoksa kafayi yerim :Pben kenanin lamiaya yazdigi sarkiyi ariyorum bir türlü bulamadim birinizde varsa yolayabilirseniz cok mutlu olurum…

  • satı

    lamia ve kenanı çok seviyorum bu film hiç bitmesin reşat nuri gün tekin süper herkez alsın okusun süper ist. sultanbeyli hüsnü mehmet özyeğin lisesine selamlar 9.ç sınıfınadsa selamlar herkezi burdan öpüyorum….

  • Damla

    dizi harika bence Mahmut YILDIZIN yazdıklarına sinir oldum onuda söyliyim tv deki dizilerin hepsi birbirine benıyor bence şuana kadar birbirine benzemen bir film göremedim ama yinede bu diziye bayılıyorum müthiş bir dizi kim ne derse desin bir bölüm 40 kez versinler izlerim tabi dahada verseler izlerim çünkü bir aşk hikayesi ne olursa olsun ve ben hayatta hiç mutlu bir aşk görmedim belkı kitaba uymayıp bu diziyi mutlu bitirirler…

  • leyla

    dudaktan kalbe dizisini çok beğeniyorum tabi oyuncularından şunlar:aslı tanduğan(lamia)burak hakkı(hüseyin kenan)fadik sevin atasoy(leyla)hepsini çok seviyorum

  • z006b0041N

    Bu şarkı gerçekten mükemmel bi parça … ben bu şarkıyı dinleyince canımdan çok sevdiğim kişi aklıma geliyor…
    gözlerim kapanıyor,
    uykum geliyor,
    sonsuz bir geceden kalma hatıra
    ve
    sensiz…
    sende bensiz …
    “SENİ ÇOK SEVİYORUM”.!

  • NightBLue özkAN

    Bu şarkı çok güzel … ben bu şarkıyı dinleyince canımdan çok sevdiğim kişi aklıma geliyor…
    gözlerim kapanıyor,
    uykum geliyor,
    sonsuz bir geceden kalma hatıra
    ve
    sensiz…
    sende bensiz …
    “SENİ ÇOK SEVİYORUM”…

  • NightBLue özkAN

    Dudaktan kalbe dizisi her kesimden insanlara birşeyler hatırlatan ve insanı hüzne sürükleyen süper bir dizi. bu diziyi ekranlara getiren kadroya çok teşekkür ederim. 8) 🙁

  • HAZAL

    Dudaktan kalbe dizisini çok beyeniyorum.Her bölümünde ayrı heycanlanıyorum.Başarılarınızın devamını diliyorum

  • sude sudenaz

    bence dudaktan kalbe çok güzel bir dizi cemil çok uyanık ve şeytan lamia çok güzel ve saf kalpli

  • busenur demişki:

    dizinn müziği çk gzl. bn kenann hasyasıyım hr hfta izlerim hç kçrmam
    bnce kenanla lamia brbrlerine çk yakışıo cavidanbşta klsn hç kenana yakışmıo
    cemilde çk uyanık nimetti oynttı lamiada sıra şimdi bnce lamiann hamile olduğunu kenana sölicek bnceeeeeeeee

  • sevcan

    :'(bende bu dizinin hastalarındanım gerçek bir aşk öyküsü özellikle lamia okadar güzelki berrak su gibi duru

  • semra

    ya bu dizinin müzigine bagılıyorum ve çok gzl bir diziiiiiii aslı ile burak çok yakışıyorlar inşallah çok çok uzuzn sürer

  • BETÜL

    tek istediğim bu dizinin yönetmenlerinden sorumlularından madem böle güzel çok başarılı insanları kendine bağlayan müthiş bi dizi yayınlıysnz lütfen lütfen sonu güzel bitsin lütfen aşk kazansın hüseyin kenan ölmesin ve sevdiğine kavuşsun insanlar bu kadar önem veriyo onu izliyo lütfen bu isteği çok görmeyin sonunu değiştirin ve aşk kazansın mutlu son olsun (bu diziyi izleyen gözlerime yazık yaa lütfeeeeen mutlu son ısrarla aşşşşkkk kazansıııınn)…

  • eilf

    kenenı çok beğeniyorum çok yakışıklı keşke lamia rolünü beren saat oynasaydı daha çok izlenirdi amam olsun böylede güzel film=kalite

  • çaresiz

    ya dizinin sonunda kenanın ölmesini istemiyorum inşallah lamia ile kenan birbirlerine kavuşur.cavidana gıcık oluyorum

  • çilem

    suan tv bulunan en guzel dızı öbur dızıler sacma gelıo bana ama bu dızı cok guzel ınsan ıcınde buluo kendını muzıklerı hele süper ınsanın ruhunu dınlendırıyo ama inş kıtabın sonu gıbı olmaz dızının finali

  • pınar

    harika bir dizi zaten bende ona benzer bir aşk hikayesi yaşadım şuan evliyim.çok beğeniyorum bu diziyi aşık olmasaydım kesin hüseyin kenana aşık olurdum. lütfen ölmesin

  • leila

    hello
    my name is leila.Iam iranian.I living tehran.I like movie (dizi) showtv.
    I watch all the dizi showtv .they are very very nice. (cok guzal)

    thanks

  • melek

    KENANIIIIM ASIGIIMM SANAAA
    Harikaaa bir dizi yaa Hiic Kacirmiyorumm!!
    Insallah Sonundaa Kenan Olmez YAAAA
    walla Cok uzulurum

  • adanali zümrüt

    bu dizi beni cok uzaklara götürüyor bu dizi simdiye kadar izledigim en derin flim. cok güzel bizlere bu diziyi izleme sansi verdiginiz icin cok tesekkürler yeni tanistigim ama bir yalnis anlasilma yüzünden görüsemedigim ahmete de selamlarimla

  • nilay

    harika bir dizi bitince çok üzülüyorum.lütfen diziyi erken sonlandırmayın,uzatabildiğiniz uzatın.tek kelimeyle harika

  • adanali zümrüt

    selam herkese yine ben adanalikiz asli tandogani cok seviyorum cok basarili bir ablamiz o bizim ve yigit özsener de bayagi basarili bir abimiz iksinide cok seviyorum basarilarinin devamini diliyorum allah onlari nazardan korusun

  • sari papatya

    selamlarimla bütün türkiyeye ben almanyadan sari papatya.Dudaktan kalbe flimini begenerek izliyorum ama makbule icin cok üzülüyorum cünkü makbule sempatik bir rolde oldugu icin lütfen onu cemilin kötü emellerine fazla alet etmeyin >:( basarilarinizin devamini dilerim

  • MERVE AYDINAK

    bence kitaptan acayip derecede bağımsız bir dizi fazla beğenmedim …ama sizin fikrinizede karşı çıkacak deilim…

  • tuba

    dizi çoook güzel özellikle kenan yani burak hakkı çok yakışıklı aşığım valla evli olmasam onunla tanışmak için elimden geleni yapardım lamia da çokk sabırlı bu sabır artık yeter dizide artık kavuşsunlar
    >:( 😛 :- 🙂

  • esra yk

    kim ne derse desin bence süper dizi ayrıca çokta yakışmışlar bu dizi hiçbi dizinin benzeri degil herkes haddini bilsin emege saygı lütfen

  • cemre

    ama lamia çok güzel kenanda çok yakışıklı birbirlerine çok yakışıyorlar şu cavidan aralarından çekilsede kavuşsalar. kenanın lamia dan bebeği olcağını bile bile yalan söliyor

  • aşık

    ben bu diziyi ilk günden beri izliyorum bayıldım kitabını bile okuyorum ama sonu kitaptaki gibi kötü bitmesin sonun da kenan ölmesin lamiyayla kavuşsunlar noğlurrrrrrr

  • nahide

    bu dizi ve şarkı ve lamia kenan hayatımda tandığım eniyi dizi en iyi şarkı ve en iyi aşk hikayesi hiçbirşey beni böyle etkilemedi hayatımda izlemeyen çok şey gerçek aşkı kaçırıyor diziyi ve lamia kenan ı çok seviyorum nolur sonu iyi bitsin.

  • dicle

    [b]yalütfen yeter artık söylesin lamiya bak böyle yapasanız kimse izlemes çok uzatınız ama lütfen yani söylesin[/b] 😀

  • dicle

    kenannn artık anla ya anla delirdin herhal de nasıl cemil den olsun ooo bebek off hepcavidanın yüzün den gıcık cavidan :'(

  • aslıhan

    bu dizi insanı alıp götürüyor çok güzel çok sürükleyici bir dizi bayılıyorum yaşımın küçük olmasına rağmen bana hayatı öğretti bu dizi reşat nuri güntekini saygıyla anıyorum heralde onun yadığı romanlar gibi güzel başaka kimse yazamaz

  • songül

    çok güzel harika kenan la lamia sonunda kavuşsun ne olur sizi mutlu son ile bitsin kenan çıkmasın o çıkarsa izlemem kenenı çok seviyorum oğlunuda öpüyorum eşi ise çok tatlı biri keşke onun yerinde ben olsaydım……kenanı çok seviyorum………..

  • defne

    slm defne ben öncelikle türkiyeye kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)dudaktankalbe filmini begeniyle izliyorum ama üzgünüm son bölümlerde makbulenin lamianin üzerine cok gittigini ve onun hakkinda yanlis düsündügünü düsünüyorum lütfen en yakin zamanda lamiada artik bebeginin kenandan oldugunu söylesin basarilarinizin devamini dilerim

  • defne

    herkese koskocaman bir merhaba dudaktan kalbe filmini begeniyle izliyorum makbuleye son zamanlarda sinir oldugum gibi afifeninde kenanin hayatina burnunu sokmasindanda sinir oluyorum bence o biraz kendi ailesiyle ilgilense daha iyi olacak ve lamianin üzerindede kötü yorumlar yapmasindan hic hoslanmiyorum basarilarinizin devamini diliyorum

  • aslı

    dizi cok guzel ama lamia aşkı gurua dönüştürdü hüseyin kenana da yazık acı cekıyor artık söylesin bebegın babası oldugunu bu kadar gurua gerek yok sonucta kendıde sevıyor

  • ercan

    güzel bir dizi hele müzikler dahada güzel dizinin başında bir bayanda oynuyordu o cıkmıcaktı ama olsun böylede güzel bu diziye emek verenlere cok teşekkür ediyorum bol şanslar…!

  • duytgu

    bu dizi süper bişi
    ççokkkkkkkkkkk aşığım kenana ve lamiayada çok güzel inşallah sonunda kavuşurlar toygar ışıklıyta gelince ne desem anlatyamam şarkılar ağlatıo ççook beğeniytorum 🙂

  • seyhan yılmaz

    Elbetteki okuyanlarda bana hak verecek çok fazla izlenecek dizi yok ben de onun tutkunuyum inşallah sonu iyi olur 🙂

  • ecemmerve

    dudaktan kalbe çok güzel bi dizi her bölümünü seyrediyorum dudaktan kalbe bitince çok üzülecegim filmin sonunda kenan ölüyo keşke ölmese lamia ise çok güzel bikız kenan yakışıklı ikisininde hayatında mutluluklar diliyorum aslı abla inşallah kenan imirzalaoglu’yla mutlu olursun burak abi karınla mutluluklar 😛

  • sirin

    Lamiayi cok begeniyorum ona siyah saci daha cok yakistiriyorumm daha hos duruyor gözleri coook güzell allah nazardan saklasin kenan ise;;;;; ???? onaa asigimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok tatliiii bebegimmm benimm öptümm hoscakalin byebye

  • AYLIN

    DUDAKTAN KALBE DIZISINE BAYILIYORUM COK GUZEL BIR DIZI NOLUR ARTIK KENAN VE LAMIA BIRLESSINLER ARTIK IKISI BIRBIRLERINE COK YAKISIYORLAR SEZONDAN SONRA BIRLESIRLER INSALAH SABIRSIZLIKLA BEKLIYOZRUZZ BIRLESSINLER DIZI DAHA COKKKKKK GUZEL OLUR O ZAMANNNNNNNN

  • aysel

    bence bu dizinin romanla alakası yok isimler aynı olaylardan sapma var lütfen romanı günümüze uyarlarken dikkat edelim emeğe SAYGI!!!….

  • zenax

    Kuzenımın bu dızıde oynaması ona müthiş bır karıyer sağladı gercekten onunla gurur duyuyorum Aslı Tandoğan senı sevıyorum benım ailemden olduğun için kendimi şanslı adlediyorum başarılar tüm ekibe sevgi ve selamlar…..

  • azra

    bnce romanla alakası yo
    olmasın bu acıya km daynır çnki lamia kmseyle evlenmsn kenan ölceksede onun kollarında ölsn zaten kavuşamadılar yaş kalmadı gözlerimde yaw lamia vedat denen biriyle evlenmecek galiba öle biri yokki çünkü amn sinir oldıum bu dizinin sonu nolcek blmem ama bn kalpten gtcemmmmmmmmmmmmmm

  • damla

    gerçekten güzel dizi ama gurur aşktanda büyük ama düşünülse hayat ne kadar kısa aşkı yaşamak ve enazından fırsat vermek gerek saygılar

  • yeliz

    berhaba ben yeliz dizi bir harika olmuş diziye hastayım neolur bitmesin.daha lamia mutlu olmadıki. hemen nereye ne olur bitmesin bu dizi ne olur. >:( >:( 😀 >:(

  • yeliz

    artık lamia bu gururdan vaz geçmeli kızı melek için.ve tabiki kenan bey de ne olur bugururu yok etsin >:( :'( yoksa sinirleniyorum

  • büşra

    arkadaşlar benim sözüm şu mahmut a ya kardeşlim zevkler ve renkler tartışılamaz diye bir söz vardır biz senin hatırla sevgili adlı dizine laf atıyomuyuz çok saçma bir yorum atmışsın ayrıca dizi ile ilgili bir sorunun varsa izleme olsun bitsin ve bu daha önce bir romandı ve diziye çevrilmiş hatırla sevgili yaprak dökümü aşk-ı memnu gibi tamammı beğenmiyosan olumsuz yorumlarını çekemeyiz git hatırla sevgili ye yorum at

  • adsız

    kitap özetini okudum sonunu hıc begenmedım. bence dızının sonunun mutlu sonla bıtmesı lazım.böylesı tum dızı hayranlarını mutlu eder.

  • emine

    ben diziyi seviyorum karakterleride ama en çok cemilin lamiaya olan büyük aşkını hayran oluyorum . o zaman keşke düşüyor aklıma bir yandan da gerçek hayattta olamayacak kadar güzel diyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir