Skip to main content
İçimden Şarkılar Geçti..

Göksel – Unut Dediler

By 22 Eylül 200723 Comments

"Bu yolun sonunda, seninle olmak var ya.."

23 Comments

  • 1ara1sor dedi ki:

    Yollar..Hiç biter mi?Ulaşılmak istemeyen bir sevgili için?..”Adım belli , adresim belli , gitmiyorum ben hiçbir yere , istediğin zaman bana ulaşırsın , bir telefon kadar uzaksın bana” der de , bir kere olsun kendi ulaşmak için birşey yapmaz…Yapamaz…

  • hülya dedi ki:

    “Bu yolun sonunda, seninle olmak var ya..”
    yollarımın sonu hep sana çıkıyor ama sen yoksun
    yolumda yok 🙁

  • hilal dedi ki:

    süper yaa ama bulamıom şarkıyı

  • hüzünbaz dedi ki:

    Resmin altındaki flashın sağ tarafına tıkladığınızda şarkıyı indirebiliyorsunuz (:

  • hilal dedi ki:

    çok tşk ederim yaa çok sağoll 🙂 🙂

  • MiMoZaA dedi ki:

    Unut dediler herşey çoktan bitti dönemezsin geriye çok vakit geçti çıkmaz dediler bundan ötesi yok size çok geç olmadan dur bizi dinleee… kalbime laf geçmiyor bu gidişlede geçmiycek sanırım >:(

  • DrAmA QuEeN dedi ki:

    Bana da demişlerdi ama.. :-*

  • emine dedi ki:

    çok beğendim

  • NightBLue dedi ki:

    harika olmuşş tşk 🙁

  • huzun dedi ki:

    Ben ateşe uçan kelebekler gibi etrafında pervane…
    Hanidir yanma korkusu duymuyordum…
    Her dokunduğumda yanmaktan artık korkuyorum…
    Şimdi neye dokunsam yangın yeri…

  • forbiddenlove dedi ki:

    çok sevdim ben bu şarkıyı hangi albümünde gökselin bilen var mı?

  • huzunn dedi ki:

    unut herşey çoktan bitii didiler kaçkere banada ama insanın kalbine laf geçmiyorki bu gidişle benimde gçmeyecek galiba 🙁

  • busemeen dedi ki:

    unut dediler unut, kolay olsa zaten unutulur çok doğru kalbe laf geçmiyor >:(

  • rüya dedi ki:

    parça çok güzel beğenerek dinledim süper olmuş 😛

  • FATMA dedi ki:

    “bu yolun sonunda seninle olmak var ya…”
    yollarımınsonu hep sana çıkıyor ama;sen YOKSUN!
    yolumda YOK!

  • AZİME dedi ki:

    SENİ ÇOKKK SEVİYORUM AMA SEN BENİ HİÇÇÇÇ SEVMİYON DİMİİİİ 🙁
    KALBİM ÇOKKK KIRGIN SANA SEVGİLİMMM………..BENİM SEVGİM KARŞILIKSIZ AŞKK GALİBA SEVGİLİMİN ADI UMUT AMA HİÇ BANA UMUT VERMİYORRR YAA :-*

  • IRMAK dedi ki:

    sana ulaşmak çok zor ellerimi her uzatışımda boşlukta kalıyor >:(

  • davit dedi ki:

    tam bana göre teşekkürler

  • Tuba dedi ki:

    Çok güzel bir şarkıymış ilk kez duyuyorum.Teşekkürler hüzünbaz 🙂

  • güzin abla dedi ki:

    unut demek kolay insanlara ama unutmak tabiki zor ama en iyisimi bilmem belkide savaşmak daha iyi olabilir eğer unutursak belki aynı şeyle karşılaşabiliriz bilmem hiç bu durumla karşılaşmamıştım ama duyduğum kadarıyla tabikide unutmak zorr hemde çok zor ya savaşmak o çokmu kolay hayır tabiki oda kolaydeğil ama bence unutmaktan daha ii bu durumlarda herşeyden ii bişey çıkarmak gerekir bence şarkıya gelince güzel bence herşey is

  • gz00640065 dedi ki:

    [b]gökseli görmüşken bi de kurşuni renkler için bi çalışma yaparsanız tadından yenmez gibi geldi şimdi[/b] 8)

  • okan yıldırım dedi ki:

    güzel ama süper de değil tabiki…

  • fatma dedi ki:

    çok savaştım! inanın herşey boşşş…eğer baştan olmuyorsa sonrası için ümit etmenin de manası yok…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.